Pirkimo - pardavimo taisyklės

Prekių pirkimo – pardavimo internetinėje parduotuvėje jikona.lt taisyklės

 

1. Bendrosios nuostatos

 

1.1. Šioje Sutartyje nustatytos bendrosios naudojimosi http://www.jikona.lt, taip pat produktų ir (arba) paslaugų, įsigytų ar pasiekiamų per šią svetainę taisyklės.

1.2. Šios prekių pirkimo taisyklės taikomos visoms prekėms, kurias perkate jikona.lt elektroninėje parduotuvėje.

1.3. Sąvokos „mes“, „mes“ arba „mūsų“ reiškia įmonę. Sąvokos „jūs“, „jūsų“, „vartotojas“ arba „klientas“ reiškia bet kurį asmenį ar subjektą, kuris sutinka su šiomis pirkimo sąlygomis, naudojasi mūsų svetaine, turi prieigą arba atlieka prekių pirkimą el.parduotuvėje jikona.lt.

1.4. Pardavėjas gali savo išimtine ir absoliučia nuožiūra pakeisti arba modifikuoti šias taisykles ir bet kokią politiką ar susitarimus, kurie yra įtraukti į čia, bet kuriuo metu, ir tokie pakeitimai ar modifikacijos įsigalioja iš karto po paskelbimo šioje el.parduotuvėje. Jūsų naudojimasis šia svetaine ar prekių pirkimas po tokių pakeitimų ar modifikacijų reiškia, kad sutinkate su šia Sutartimi su paskutiniais pakeitimais.

1.5. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę visi veiksnūs fiziniai asmenys, sulaukę pilnametystės. Taip pat juridinai asmenys.

 

2. Asmens duomenų apsauga

 

2.1. jikona.lt turi teisę rinkti asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė jikona.lt ir atskleisti juos tretiesiems asmenims, jeigu tai būtina užsakymo įvykdymui. Pirkėjo duomenys gali būti panaudoti informacijai, tik gavus Pirkėjo sutikimą (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio Perskaičiau ir sutinku su Taisyklėmis ir sąlygomis“).

3. Pirkėjo teisės

 

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes jikona.lt el.parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su jikona.lt internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos (šis reikalavimas netaikomas kokybės reikalavimų neatitinkantiems gaminiams).

3.3. Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.

 

4. Pirkėjo įsipareigojimai

 

4.1. Pirkėjas privalo priimti prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą sumą.

4.2. Jeigu Pirkėjo registracijos formoje pasikeičia pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

4.3. Pirkėjas, naudodamasis jikona.lt elektronine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

4.4. Jei Pirkėjas prekių pristatymo metu, be svarbių priežaščių atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.

5. Pardavėjo teisės

 

5.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti elektroninės

parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

5.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui, anuliuoti jo užsakymą, tuo atveju, jei Pirkėjas pasirinkęs ne grynųjų pinigų numatytus atsiskaitymo būdus, nesumoka už prekes per 5 (penkias) darbo dienas.

5.3. jikona.lt turi teisę atsisakyti sudarytos pirkimo – pardavimo sutarties, jeigu baigėsi sutartyje nurodytų prekių atsargos.

6. Pardavėjo įsipareigojimai

 

6.1. Pardavėjas įsipareigoja elektroninėje parduotuvėje ir šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis sudaryti galimybę Pirkėjui naudotis el. parduotuvės jikona.lt teikiamomis paslaugomis.

6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu ir šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

6.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

6.4. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jo asmeninę informaciją, nurodytą elektroninės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus LR įstatymuose nustatytus atvejus.

7. Prekių kainos ir apmokėjimo tvarka

 

7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. jikona.lt pasilieka teisę keisti prekių kainas.

7.2. Apmokėjimas už prekes bankiniu pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas pasinaudojęs elektroninės bankininkystės sistema OPAY, perveda pinigus į jikona.lt banko sąskaitą.

 

8. Prekių pristatymas

 

8.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl force majeure  aplinkybių.

8.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

8.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes pasiimti pats. Tuo atveju, kai jis negali prekių priimti pats, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

8.4. Prekių pristatymo mokestis ir detali informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama el. parduotuvės Pristatymas puslapyje.

8.5. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo-pardavimo sutarties, jam tenka apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.

8.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

8.7. Perkant prekių už 100 eur ir daugiau prekių pristatymas nemokamas visoje Lietuvoje.

9. Prekių kokybė ir tinkamumas naudoti

 

9.1. Grąžinant nekokybišką prekę, grąžinimo kaštus padengia Pardavėjas.

9.2. Visos prekės, parduodamas jikona.lt elektroninėje parduotuvėje yra naujos (išskyrus atvejus, kai prekės pirkimo laukelyje, yra pažymėta, kad prekė brokuota, praradusi prekinę išvaizdą ir pan.), laikomos patikimose sandėliavimo patalpose. Tačiau prekė nėra laikoma nekokybiška, jei ant jos galima pastebėti smulkių pakavimo ar transportavimo pažeidimų.

9.3. Apie gautas nekokybiškas prekes nedelsiant informuokite el. paštu: info@jikona.lt

10. Prekių grąžinimas ir keitimas

 

10.1. Apie prekių grąžinimą nedelsdami informuokite Pardavėją el. paštu info@jikona.lt laiško Subject“ eilutėje nurodydami savo prekių įsigijimo PVM sąskaitos faktūros numerį ir prierašą – „Grąžinamos prekės“. Laiške nurodykite prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite prekės grąžinimo priežastį. Kokybiškos prekės privalo būti grąžinamos tokios pačios būklės, kokios gavote – originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos bei nepraradusios savo prekinės išvaizdos.

10.2. Jei grąžinamos nekokybiškos prekės (pvz. prairęs audinys ir pan.) siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

jeigu grąžinamos kokybiškos prekės, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Gavęs grąžinamas prekes, Pardavėjas informuos atskiru el. laišku ir kaip numato Europos Sąjungos el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, grąžins Pirkėjui pinigus į nurodytą banko sąskaitą.

Tuo atveju, jei Pirkėjo siuntai buvo taikomas transportavimo mokestis, prekių pristatymo išlaidos nebus grąžintos.

10.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, plėvelės ir kt.) (Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo patvirtinimą.

10.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jeigu Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

 

11. Atsakomybė

 

11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia elektronine parduotuve.

11.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors ši galimybė jam buvo suteikta.

 

12. Baigiamosios nuostatos

 

12.1. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

12.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

0
    0
    Jūsų krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę